mari beli, mari beli (",)

8 Jun 2011

kesukaan #3 : greek goddess costume


chanteq, kan? kiki suka sangat tengok dress yang dipakai greek goddess dalam moviemovie omputeh. yang queen dia lah, pasal yang king mesti pakai baju besi&skirt pendek. hikhikhik ;P biasanya pelakon pakai costume dalam gambar yang tengah tu la. apa yang kiki nampak pada greek goddess costume dalam movie ialah lehernya V-shape, warna pada baju dan accessories mesti putih&emas.

finally, kiki dapat merealisasikan impian kiki untuk merasa pakai macam pelakonpelakon tu pada 3 April 2011, iaitu hari adanya annual dinner di tempat kiki menjalani intership dulu. yeaayyy! ;D dan ini adalah apa yang kiki persembahkan pada malam itu :

memandangkan kiki tak buat sebarang keputusan untuk hadiri dinner tu atau tidak, kiki shopping pada hari yang sama annual dinner tu berlangsung. hebat tak, kiki shopping dalam masa kurang dari 3jam saja! sebelum shopping memang kiki tak fikir langsung apa yang kiki nak pakai. tema bagi annual dinner tu adalah red&white masquerade, tapi ada orang kata colour tu dimansuhkan dan cuma masquerade yang menjadi tema tetap. so, kiki buat keputusan untuk pilih baju warna putih (gila ambil risiko sebab badan kiki dah makin berisi, and basically white is not suitable for orang berisi okay). at first kiki cari bajunya, then baru cari kasut dan accessories. tadaaa! bila gabunggabung dah hampir dengan greek goddess costume yang kiki impikan selama ni (^^,)

buat keputusan last minute punya pasal, kiki tak berjaya cari mask untuk kiki pakai masa dinner tu. jadi kiki gunakan alternatif lain, conteng corak rambang pada mata kanan kiki. syukur sangat, tak comot dan kiki berjaya buat dalam sekali cubaan saja :) inilah hasilnya :
zillion of thanks to my yuyunk, ECHA yang sempat singgah dan luang masa + bagi opinions sewaktu kiki kelam kabut pilih baju di mall. luuuvvv bangat sama kamu! ;D tak lupa, encik HASRUL NAZREEN yang nak sangat kiki hadiri dinner tu dan luang masa beberapa jam dengan kiki untuk cari dress.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan